کد مطلب: 107028
خطري که ورزشکاران را تهديد مي کند؛
توليد و بسته بندي غيربهداشتي قرص هاي نيرو زا در منزل شخصي!
تاریخ انتشار : 1393/07/24 09:37:06
نمایش : 1697
بنا بر اطلاعات به دست آمده در يک منزل شخصي عده‌اي اقدام به تهيه، توليد و بسته بندي قرص هاي نيرو زا به صورت کاملا غير بهداشتي مي‌کنند.
به گزارش هفت چشمه به نقل از دانا، اين روزها فروش و عرضه مواد نيرو زا در اشکال و نام هاي مختلف رواج يافته و به راحتي در دسترس افراد قرار مي‌گيرد.
قرص‌هاي نيرو زا که در آن معمولا از مواد ناشناس و آسيب رسان به بدن استفاده مي‌شود، در داروخانه‌ها و مراکز فروش داروهاي بدنسازي به وفور يافت مي‌شود و متاسفانه تا اين لحظه نيز اقدام مناسبي در جهت ساماندهي و مقابله با فروش اين مواد مضر صورت نگرفته است.
در همين خصوص اطلاعات خبرنگار ما حاکي از اين است که در حوالي خيابان خاوران در يک منزل مسکوني عده اي اقدام به بسته بندي و توزيع قرص هاي نيرو زا مي‌کنند.
اين کار توسط تعدادي خانم انجام مي‌شود که اين افراد همه روزه از ساعت 8 الي 17 با حضور در مکان مذکور به فعاليت توليد و بسته بندي چنين قرص هايي مي‌پردازند.
همچنين بنابر اطلاعات به دست آمده در بخشي از اين منزل مسکوني تعدادي از قرص هاي انرژي زا که معمولا در ورزش بدنسازي کاربرد دارد ساخته شده و بعد از بسته بندي به نقاط مختلف شهر تهران و حومه به منظور فروش ارسال مي‌شود.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg